liten uppdatering!

Ja, kan icke skriva så ofta längre pga av datorn som har fuckat ut ordentligt. Men till min förvåning funkade det nu?!

Påskhelgen har varit bra spenderade fredag och lördag i föräldrarhemmet. Bytte även till sommardäck obs tre däck själv=) och vårstädade pärlan!

På kvällen blev det extrem killfest hos ruben, men dock så trevligt=) Var på Olles en sväng sen men det vara bara massa gubbasnuttar och blandade bönner så vi gick en rätt tidigt.
Skulle sova hos Sofie och när vi är en bit från henne upptäcker vi en man /kvinna som ligger på marken. Det var en man med lockigt hår , väckkte honom och han var ju asplakat haha.. Hjälpte han att ringa Bettan som han brukade göka med som han sa, men hon svarade inte!!
Tillslut gav vi upp eftersom han inte visste vem han var och så.

Så vi gick och kort därefter hämtade polisen han.. hahha

Jobbade hela söndagen på vip. Sen var det bara och gå på de igen. Jag och NedgådsAnna och Johanna förföreskan fick för oss att vi skulle till Gislaved. Så Löparn ställde upp med att köra i hemligt åk. så så blev det!! kul kväll.

Och Löparn vi förlåter er aldrig , vi vill ju också ha korv. Jag fick en fast ingen ätbar=)

Måndagen var ja lite skör ,skulle ha träffat nöten men var tvungen att åka ttill hästarna, vilket senare ledde till en avåkning och värk i armen ushhh

Så i dag har jag varit hemma från jobbet och har haft så himla surt..

Men nu är Anna här så nu är det kul igen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0