bebisen har anlänt!!!

Idag har mina kära vänner Tille och Andreas äntligen fött barn, och det blev i augusti=) En liten pojk blev det som ska heta Albin. Tille har skickat ett kort på honom och han var så söt!!
Grattis grattis, och extra glad blev jag när själv modern ringde nyss.. alt hade gått som det skulle så nu kan jag andas ut!!!

Jag har tappat en bit på min skorpa och ja tror inte den var redo för det egentligen, bara hoppas att det inte blir fel..

Jag vill också meddela att ja och smurfen vann 100 kronor på bingolotto i går tihooo=) bättre än inget.. det var fan mysigt med lite bingo.

Nu blir det lugna gatan och kankse en klapp på kinden om jag har tur! Ska kolla mia o klara nu o bara sega göttans!

puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0