Fredag vs lördag

Kärleksfredagen i går va bra fast var lite groggy och flamsig hela dagen.

Efter jobbet åkte jag hem o skulle bara vila ögonen en liten stund, en liten stund är numera en och en halv timma=) Sen kom min lovley vän Sofie .L i sin stora buss med Ella och Sofia för en liten titt på min lgh.
Hämtade pizza på alcamo och for i väg till Anna Rörstrand aka Gustavsson och tjötade och drack lite öl!!

Blev lite smårunda under fötterna så då gick vi in till stan men tillslut var det bara jag och sofia. Åkte lite blåval och motorcykel innan vi nådde målet för kvällen... OLEARYS wow..

dansade och trivdes och drog ett och ett anat skämt hahha

Sen mötte mannen med stort M upp mej och Sofia skulle ta bussen hem, men den körde in i en annan buss så det blev en jävla smäll där! Men Sofia var glad sen eftersom hon fick åka buss gratis hem.. Gratis är alltid gott!

Känner att jag hade behövt sova mer för jag vaknade vid nio och var allmänt tjurskallig.. sorry.. men sån är jag!

Har precis kommit hem från mamma och pappa där jag har ätit, sovit , letat efter en arn film och ätit.

I kväll blir de lugnt NergårdsAnna och kyssen kommer hit och ska käka och glo på en film..

det regnar altid utanför mitt fönster!

puss




Bra fickparkerat!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var väl ingen bil bakom men annars så helt ok!

2009-08-15 @ 20:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0