hemkommen

Nu har jag varit i Skövde med Anna o pvän, mycke trevligt=)

Gårdagen spenderades i staden med blandad mat, måste säga att det var mestbröd jag åt=/ Matfestivalen är nog inget för den kräsna?! Gick i lite affärer själv eftersom de andra inte är så intresserade, hittade en myskofta, lite blandade trosor och en och en annan kulasom jag tror ja betalde för mycket för!!

Träffade Alina i skövde, världen är liten men fin.

Efter en friterade banan med glass som luktade ush åkte vi hem till annas mamma och sov lite( börjar man bli gamal?).

Sen blev det grillning, öl och spel. Anna och hennes mamma förlorade första gången haha Anna är den ämsta förloraren jag nog har mött. Hon gick i från och var tvungen och vara själv i en halv timma innnan vi kunde spela igen!!! LOSER!

Jag var i det vinnande laget två av tre gånger och var säger det att jag är en mästare=)

Har precis kommit hem och mår lite illa=/ ska klippa mej nu.. måste göra något åt risbusken...

I kväll blir det bingolotto, vilket jag säkert kommer ångra att ja ville spela sen men men..


puss o hej

Kommentarer
Postat av: Anna G

Haha. ja de var härligt de. Du vann två av tre gånger... de va inte dåligt. Roligt bara att jag och christian gjorde de med hjärtat ;). puss puss

2009-08-30 @ 14:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0