lite seg..

Idag är det äntligen fredag som man brukar säga!

Veckan som har gått har varit hektisk tycker jag minsann.
Igår tog jag bort fyra leverfläckar, skulle egentligen bara tagit tre men jag fick en på köpet haha schysst!! Sofia var med och hulkade lite eftersom det kom en svag doft av bränt haha

Sen skulle vi bara kolla in stan en snabbis men på en snabbis kan det hända grejer, hittade en cool jacka och ett långt linne som fick följa med mej hem.. bra gjort!!
Sen tillbringades kvällen på mitt tredje kalas hos Sofie men massa sköningar! VI åt kvällsmat och en mastig kaka och snackade skit o ta mej på orden =)
Becca var där med den rätt nya Liam som fyllde en månad i går med dubbelgrattis fick man säga då!

Mådde sen lite kasst i natt kan berott på mitt ingrepp?! så jag var inte på jobbet i dag förens halv tio.. Har varit väldigt segt i dag fast ändå lyckas man ..

I kväll blir det singstar hos Sofie och trivsel..

I mån blir det Skövde med Anna och hennes pvän ska bli kul hoppas jag..

Ja det var alles!!! Jag har plåster överallt, det i ansiktet är nog mest jobbigt!!

trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0