Måne dag

angående kommentaren om fickparkering.. så vill ja påstå att det stog bilar både bakom och framför så det var mer än ok!!!!


Lördags kvällen blev kul kul, med mat och allmänt bus=) Åkte även hem till Kyssens mamma och hämtade mia o klara dvds.. dom ska j få låna yippi! Sen hytte vi lite åt dagens ungdom som i lördas befann sej vid vätterstranden.

Röstsms är det nya.

I går jobbade jag bara på vip fick sån himla huvudvärk och friidrotts vm gör inte saken bättre.. ja vet men alla kan inte gilla idrott. Jag gillar bara värdelös skit på tv..

sån är jag..


I dag har det det varit vanligt jobb och dagen har gått i bra tempo får man lov att säga me like!

nu har ja precis varit ute och ridit på den skräckinjagande hästen rambo!!

nu kokar ja ris.

Snart ska ja duscha.

Sen kaske det vankas lite sutt sutt om man har tur!!

puss hej

Kommentarer
Postat av: E

Du ska bli fjäskad för ikväll. Det har jag hört på ryktesvägar. GÖTT

2009-08-17 @ 19:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0