tisdag

Sov lite konstigt i natt, trodde jag var gravid ( kan folk i min omgiving sluta föröka sej) plus att en tavla trillade ner. Höll på att göra i sängen ju.. ushh..

måste tacka för den goda maten!! du är ju lite av en kock fast bara lite mer än mej.. haha

På jobbet i dag har vi haft en trevlig inhyrd som är lite av en halvkändis , så i dag har jag frågat tusen frågor och har fått svar på dom flesta! Även sett kjell bergkvist på en mobilbild!!

Eftermiddagen har spenderats i stan och i sofies boning på trevligt kalas med hennes goa släkt=)

Vissa tycker att tre månader är en väldigt lång tid.. Vad är då ett år??

Har fått lite små hjärtklappningar igen, men ja försöker varva ner!


nu lite bildbevis sen i lördags när jag åkte madrass efter båt fan va grym jag är!



Jag är den lilla svarta i mitten=)



Här las min bränna och det bränns kan ja lova!




Sitt rakt i ryggen och se ut som en kines-- du lyckas high five


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0