veckan som har gått..

Jaha  nu har ännu en vecka i mitt liv gått=) har förhoppningsvis blivit lite klokare!

Har jobbat kväll hela veckan med hela gänget vi har förutom jobbat byggt en stor snögubbe, som mest ligger än står konstigt!!!
Vi har även haft kalas för dan i förskott mycket trivsamt sen har det blivit ett o annat musariff också=) haha

Idag är jag ledig men sitter inte på min röv hela dagen för det. Har tvättat två maskiner tvätt , slått i benet i sängkanten så det nästan kom blod. Varit hos hästarna o förfrusit två tår..
Nu sitter jag inne hos heidi o umgås lite eller ja o datorn kankse mest=)

Kommer även få en julskinka i dag som ska fixas i helgn då ja o min smurf ska fixa knäck o göra lite juldanser för att komma i form inför kommande dagar..

I kväll blr det julmys i habo hos zandra med chicksen.. sen hem o mysa med manen=)

I morgon o söndag blir det jobb o sen är det bara två o en halv dag kvar sen blir det lite julledigt yessss=)

Nu ska ja åka hem till mitt o bli varm o sen ut till olsbo en sväng..


kyss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0