rostig

Skövde var supernajz=) lugn och trivsam fredag med gott käk och spel med Annas mamma , theo suger på spel. Bytte sen medspelare till Anna vilket gjorde att jag kunde sova gott med segern i mig=)
Lördagen blev det shopping eller rättare sagt jag shoppade (utan pengar) och Anna o Theo stog utanför affärerna. Sen lite powernapp och mat från gyllene bågen som vi missade att betala för . FÖRLÅT jag skämms!
 
Förfest hos Linda och hennes hamster pärlan som för övrigt ägde ett litet tält och samlade chips i kinderna coolt! Träffade en massa sköningar bla i lgh under trevligt. Anna gjorde det ända rätta där haha. Sen blev det Bogrens/ Harys där vi tappade bort varann hände mest med en kille i hatt och en med kruligt hår namn? nää vet inte vad dom hette!

Söndagen var det mest degande i soffan och kel med Annas turtel Fillin frän är den...

Åkte hemåt trakterna vid eftermiddagssnåret till tonerna av Roxettte=) Hämtade sen min bil och jag tar här med tillbaka att det är en pärla den är mer en rostig skit som kostar nej moneys ushh hela avgassystemet har rostat av så det måste bytas och det kostar mej mer än två skjortor. Fick snålåka till jobbet i dag och Anna panna fick hämta mej.
Är hos det lilla livet nu och ska övernatta här för att sedan ta hennes vrålåk till jobbet i mån
Tack Baby!


Har även varit duktig i dag för jag o Anna o Theo har gått runt munksjön nu så snart bli det nanna!

Sluta smyga på min altan jag får ståpäls.

go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0