underbart

Väder är det ute i dag , starkt solsken och snö och lagom kallt så gött då mår man fan bra och bara stå och andas in den underbara luften=) Men det blir inte så mycket av det i dag eftersom jag är extremt bakis=/ men det var fan värt det. Hade det super bra i går.

Dagen började med att Jag o Anna var hos hästarna och försökte tolka med hästarna alltså åka pulka efter dom. det gick bättre än väntat=) fan va underbart det är !
Sen var jag hos Real M och hängde lite med henne. P var på hocky som förövrigt gick skit!
Sen var det bara o gå på det och dränka sina sorger haha näää kändes himla bra i går sen. Var hos Teo på förfest med mycke trevligt inslag och folk.  Maria plus två till kom sen med och hängde på ut.  Ett tag satt jag ensam med typ tio killar kan erkänna at det kändes helt ok!  Då kan man undra vad Anna var? hmm och Stefan ?

Vid tio vill folk dra ut men inte jag så hälften av oss gick en våning upp i huset och fortsatte där haha smidigt. Sen blev det olles, massa dans och för mycke sprit. Släppade oss hem till Anna sen där vi sov.

Fick ett hjärta med godis i på Olles i går kvällens höjdpunkt!

NU ska ja dra benen till föräldrahemmet för mat påfyllning!

Grattis på Alla hjärtanas dag mina hjärtesnören i efterskott<3

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0