gasig

Filmen var inte så bra som jag hade förväntat mej, men den var värd en liten tår eller två i ögonvrån.. obs ingen såg!! 

I dag har blev det stan igen lämnade tillbaka jeansjackan eftersom jag inte hyste den kärlek som jag brukar göra om jag verkligen vill ha det.
Men vilken tur hade inte jag när jag hittade en låtsas skinnjacka ( väldigt lik riktigt!!) i brunt, den ligger här i jämter mej och doftar typ inget haha.. Hittade även en bikini till och ett par små shorts som ska has till att dra runt i.
Sen efter mycke letande fann jag även en sandal fast typ lite stövel asballa, ingen hemma kommer garanterat inte att ha dom Me like!!!

Åkte hem till bettan o kale sen o powernappa de lite och sen blev det lite öl och grillning på taket i huset. Sofies kusse och hans flickvän var även med mycke trevligt...
Vi har kollat på gamla hemmafilmade filmer och läst roliga historier högt HAHAHAAHAHAHA...
Sen kollade vi på kale när han var med i en film som polis (vilket han va då) och sa: har det hänt något? till magnus härenstam haha status.. synd bara att den gick 2 veckor på bio!


Nu ska ja snart sova.. fast de bubblar som faen i min mage ushh...

Dagens plus: solen tittade fram, god mat med trevliga människor och bra shopping ( hur kan man bli så glad av en sak??)

Dagens minus: min bubbliga mage=(

puss och hej

MIn baby sofie L har smsat , saknar dej med finaste...

" En riktig vän står aldrig i vägen för dej, såvida du inte är på väg utför"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0