Semester=)

I dag är det första dagen utan att man var tvungen och gå upp, så himla fint. Men tror ni att man vaknar sent för det nää vakande typ vid åtta av att det var som en sauna ushh.. Man vill ju helst inte klaga men de kan bli lite jobbigt.. men sen blev det pissväder i stället med blandade skurar.. konstigt!!

Fredagen i går var seg på jobbet, men jag var fri redan kvart i tre för fick sluta tidigare, vilket oförsej behövdes var lite små kinkig hela dagen sorry..

Kvällen tillbringades först på piren med smaskig mat och sen förfest hos Anna. Mycke bra. Sen åskade det som F-n hela natten och öste ner, sen började jag må illa men jag var på twin i allafall man får ju försöka..

Gick hem vid halv två tiden, och känner att de ordara sej nog med allt man sak inte tänka så mycket öronen kan trilla av då!!!! Men jag är nog inte helt ensam om och tänka...


vad vill man egentligen???   Den som lever får se..


I dag har jag mest tagit de lugnt med en lätt huvudvärk.. Är i föräldrarhemmet nu och är barnvakt ( bra barnvakt som sitter vid datorn?!) åt min brors barn.. Vi har chips och bakat scones och hoppat omkring... Det blir att dom sover här så måste snart skicka dom i säng..

Inge från mitt jobb kom hit på motorcykel och har fått en guidad tur i byn plus en fika mycket trevligt=)

nu ska jag kolla barnen så dom inte sover eller gör bus=)

NU ÄR DET SEMESTER!!!! I LIKE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0