söndag

Nu sitter man här igen, det är inte så fint väder i dag (ursäkt) känner mej helt slut. Barnen vaknade vid halv åtta men dom fick kolla på tv medans jag sov en stund till=)

Sen åt vi frukost eller dom fick äta själv för när jag satte mej så såg jag en häst galoppera förbi i trädgården.. Så det var bara ut och jaga!!

Sen gick barnen hem till sej och då gick jag och la mej igen sov till halv ett, sen har jag och syrran fikat och tagit en promenad.. hon skulle ta kort på allt så det kändes som jag var ute och gick själv..

såg två döda möss på vägen undra varför??

var nere vid stjärnas grav och satte nya blommor, som säkert kommer vara borta nästa gång jag kommer för att rådjuren tror att dom kan ätas.. haha surt för er för det är plast!!

Nu ska ja snart åka till vip och jobba.. känner ingen lust till det , men så är det bara..





puss puss    nu lite bilder   gamla och lite nytt=)



                                                                        



                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0