uppdatering

Nu har vi precis ätit frukost bättre sent än aldrig som man brukar säga.. Sitter och väntar på Sofie så vi kan dra, i dag blir det museum!!

Gårdagen: Igår tillbringade vi helt på stan eller det skenar ju inte på morronen här så vi var väl inne i stan vid halv två! Sen blev det lite shopping fast fick inte till den riktiga jägarinstingten (bra egentligen) så det blev lite små grejer. En bikini, ett linne, en tröja o ett par brillor och en grej och ha på väggen till min nya lgh!!! Det var mycke randingt i går=)

Vi käkade sallad på Waynes jättegott.. Sen skildes jag och Sofie åt hon åkte hem till betarius och kaleman  och jag tog tunnelbanan till Sara min nöt=) Satt på fel tåg i fem min bara men det löste sej ändå med ett snabbt bytte=/ ja blev lite stressade ett tag där!
Sara kom och mötte mej , sen gik vi till henne och Lokeoch bara snackade en massa.. jättemysigt! Tack för en trevlig kväll!!! Synd bara att jag bara fick träffa Loke en snabbis vid tåget när jag skulle åka hem=( men men..

Min gamle vän Frida ringde i går vilket var väldigt kul, va glad jag blev!! Ska försöka ses i nästa vecka nu..

Det gäller och ta sej tid!!!

GårDagens ord: Fnizz och jafar!

GårDagens minus: felåkningen  och äckliga måsar

GårDagens plus: skratt, Sara och att jag är så snygg i bland...


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0