det blev ingen otur=)

Jag tror det enbart det sitter i huvudet om man får otur på den 13:de (fredag alltså) för min dag var alldeles perfekt.. Det blev även lite high five på jobbet i dag med =)
Hon hade sin sista dag med i går så fint.. då slipper man tjötet.. Men för att vara generös bjöd jag på en avslutningskaka mycke fin! Den ända oturen jag hade var väl att jag förlorade på biljarden igen men det tillhör ju vanlig dagsordning!

Efter jobbet var jag hemma o powernappade lite innan jag for för att hämta upp Sofie och hennes lovely Faster Bettan för att fara vidare till Sofies Pappy, där kvällen tillbringades=)
Det var mycket fin mat några slags fiskbullar till förrätt och sen en djävulskt god soppa med blandade fiskar i ! mums filibaba..
Sen tog jag och Sofie i promenad hem till henne min pärla fick stå kvar efter litet alkoholintag!! Träffade Maria och Lina på vägen fina flickor det!
Sen sov vi typ bums ..Vaknade vid sju första gången VARFÖR när man är ledig?? Men gick upp vid halv elva i stället då var ju 2 avenyn underbart program.. Men fattade typ nada eftersom jag har missat massa=(

Nu har jag och Anna varit och ridit långt, skönt var det!

I kväll blir det lite solning på mej och Sofie och sen mys hos Sofie med Anna och jag yippii, lite melodifestival och eventuellt lite singstar om vi får tag i ABBA?!

ha de fint och heja hv det lär behövas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0