****

I natt blev jag hastigt förkyld jobbigt och nu upptäckte jag till min fasa att jag inte har något nässpray , det som är A och O.

Nu har det äntligen börjat deperata hemmafruar yipppi nu missar jag ju bara Andra avenyn (suck) får kolla på nätet i stället.

I dag har det kommit en försäljare hit för att visa en alldeles fantastisk dammsugare.. Enbart 34000 men jag fick den för 23 tusen fan va gott! Det är var en jättetrevlig tjej tyckte synd om henne att ha ett sånt skitjobb. Undrar var hon får i lön? För varje såld dammsugare fick hon i allafall tre tusen  och de lär ju inte vara så ofta.

Hon var här i två timmar har gett henne numret till massa av min vänner hahaha..  men det blev inget sålt här stackarn!

Nu är de lite tv till sen sängen..

sov gott

 Vinfläcken syns nästan inte nu och mattan är som ny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0