sammanfattning

Och den kommer bli rätt kort..
Fredagen blev mycke festligt kom massa fina folk hitt gamla kändisar och en del nya =) Spillde rödvin på min matta och fick hjälp av min mamma till vän (sofia) att salta loss=) Var på olles sen och svängde på höfterna. Det mesta minns jag inte men då var de väl inget kul.
Han är tillbaka i stan åk dit du hör hemma!

På lördagen kändes det som någon hade trampat på mitt huvud och malt i nån slagas kvarn?! Det ända jag begärde då var en hand på min panna vilket jag fick en liten stund tack tack!
Lghn har sett bättre dagar den såg skräp ut, men lite pantburkar blev det haha

Var hos päronen och tvättade pärlan och hämtade vovven som nu ska trivas med mej i en vecka!
Sen blev det melodifestivalen med ett halv öga med Anna och massa skräp mat härligt!

Dagen i dag har tillbringats hos hästarna och i skogen med hund. I kväll blir det bio med pj hur ska ja kunna sitta stilla i nästan tre timmar..

Puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha jag kan föreställa mig Sofia stå där och salta. Haha hon är för skön. =) saknar er. Pusskram

2009-03-02 @ 16:42:02
URL: http://frulindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0