snö?!

Igår torsdag var ja mer på topp än innan=) Fast blev djupt besviken när jag förstod att jag inte skulle få lönen förens i dag! Brukar alltid få den en dag innan, så jag var tvungen att fråga om pengar ville ju färga mitt hår.. tack snöret du är snäll!

Spenderarade min kväll i Taberg hos Tille. Fick även kika in Beccas och Fiddes hus och beccas mage=) mys mys..
Sen ko FRida och det blev hårfärgning för hela slanten. Blondt och brunt , brunt på mej klär ej i räv-looken tro mej ja och typ alla vet! Ser även ut som jag har färgat en del av pannan men vad ska man göra när man typ inte har någon panna?

Hv vann i går med för dom som missade! göttans Anna eller vad säger du.. Dom suger nu ju hahah

Vi somnade framför tv, skulle ju kolla på tv om han fritzel missade bara 50 minuter. Väcktes av tille som ville att vi skulle sova på riktigt! Kändes som jag var på tälthajk öfr det var så förbannat kallt i sovrummet hade luvtröja på mej, icke likt mej!

Vaknade och kollade ut och var nästan tvungen att nypa mej själv i armen.. Fuck snö igen ushh..

Sitter och väntar på Sofia nu vi ska gå och fusksola =) vill bli som ett russin ju! Sen blir det tjejmys hos Tille..

Ha en fin helg och glöm ej släcka lampan i mån

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick på de högskoleprovet??

2009-03-31 @ 07:55:34
URL: http://astenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0