tisdag=)

I dag var det snö när man vaknade, jag som trodde våren hade knackat på! Men det skojar alltid med mej=(

Har haft en allmänt depp dag i dag, vet ej varför vågade därför ta ner pallar som jag ej har vågat innan pga rasrisken. Men i dag kändes det som det kvittade om jag fick dom i huvet! Fast det gick bra så då drog jag lite på läpparna=/

Efter jobbet kom Tille hit och vi tjötade och fikade lite, sen tog vi en lång promenad. Tack tille att du följde med till affären fast det var så jobbigt haha..

Mickan tittade precis in och sa bara hej sen skulle hon i väg på hemligt uppdrag=)
Jag ska kolla på kvaltitet tv nu som man brukar säga- Rosing och desperata hemmafruar det är fint!

tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0