fortsättning

Man kan säga att jag blev lite störd innan så jag var tvungen att avsluta det..

Fredagen hade vi ja o min smurf lite allmänt myspys, vi (han) bakde pizza och sen kollade vi på en rulle (ej kebab) haha den var bra..känner mej lite känslig just nu!!

Sen i natt råkade jag skalla han sorry.. undra om ja tänkte att han var värd det fast nää...

Idag på dagen har jag varit på a6 igen men hittade bara två änglar en bebis o en stor... dom är söta=)

Nu sitter ja hos sofia o väntar mest hela tiden.. påatt hon ska bli klar så att jag kan fara till sofie nån gång i dag.. håll ut jag kommer baby=)

det var allt ej så ballt men va fan gör man puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0