long time no see

Har ju som sagt inget internet i min boning.. men ja kan fungera hyfsat som männsika ändå har jag kommit på=)

Har inte varit inne här och sagt något onödigt på länge..

Hela förra veckan jobbade jag kväll vilket gick bra=)
På dagarna var det lite hästar, lite anna besök ( trevligt) hästarna igen och shopping med Anna S och tea på A6.

Fredagen gick åt till att hänga med Anna hos hästarna och sen for jag till Olsbo o tjötade lite med päronen, tvättade min bil ( man får lov att passa på) och kollade på nätet..

Efter det drog jag hem lagom till min bejb kom hem så man fick se på han o klämma lite innan hans polare kom!!
Jag o Simon A drog till maxi o handlade lite som alla andra!!! Träffade mammi o pappi där med det var deras fredagsnöje hahha=)

Efter detta kom Mickan till mej, vrålhungrig som vanligt så vi åt kebab i pita bröd.. jag o åt hon åt tre!! Herregud.. och sen chockladpuddig på det hela med =)
Sen dreglade vi över joel kinnaman i filmen I skuggan av värmen som var lite konstig men bra.. Min kända skådespelarkompis Dan tycktes även skymta förbi=) cooolll


Lördagen tillbringades först på jobbet , sen kom emilia o vi var på A6 och handlade dom sista julkklapparna sofie kom även o möte upp oss i höga skor!!! Jag tror jag börjar bli gamal eftersom jag tänker på att ha på mej fotriktiga skor!!! Varning varning!!!

SEn var det allmänt mys vi köpte en pizza och delade på.. men kan svära på att dom har krymp dom lite och en extra sallad kostade 18 kronor hallå!!!
KOllade på torsk på tallin med ett öga stängt, den var faktikst lite sorglig, tycker också synd om roland!!!

Min smurf var i gbg över natten så jag fick sova alldeles själv men ja klarade det!!

I dag söndag har jag varit i kyrkan på adventsgudtjänst  och sen även ätit min första lussekatt=)
dagen tillbringas i olsbo sen kommer min smurf hem och då sak vi pussas o ta på varann=) YESSSSSS

jag är glad=)

Ps har även julpyntat nu det blev så himla fint=)

puss



gullebjörnar!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie L

Jag dreglar också och drömmer i smyg om Joel...Grr!

2009-11-29 @ 18:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0