söndag



* fina flickor för länge sen när man inte hade hittat saxen=)*

kvällen i går var mycket trivsam men den blev lite dålig när jag o sofie smög vid sopåtervinnigen på hennes innergård.. ushh säger jag bara det är den största spindeln i stan som bara sitter där i en springa o gottar sej.. den kan dra åt helvete!!!!!

Annars var det bra vi åt scones , sofia drack öl och vi mådde bra fast icke emilia som var lite skör.. stackarn!!

i dag har jag o min smurf tagit dagen med ro o legat o degat och sen en promenad runt rocksjön.
Nu sitter jag hos Sofia o degar lite i kväll blir det besök i kaxholmen hos smurfens föräldrar.. mycke bra!!

love and stuff pussy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0