svinig

Är hemma från jobbet i dag.. tråkigt men det hade inte fungerat att jobba o samtidigt bara ha en fungerande arm!!

Igår efter jobbet o lite hästkik så drog jag tilll vårdcentralen för att få min del av svinsprutan=/ När jag kom var det jättelång kö utomhus?! så ja ställde mej snällt i den , när jag hade gått halv fick jag reda på att man kunde gå in o ta där med (fuck) men nu hade jag ju redan kommit så långt!!
När jag var framme för att fylla i ett papper så öppnas dörren till den mobila vårdcentralen o en kille säger att han har bara två sprutor kvar... halloo ja höll på att förgås, men efter lite stimm fick han nya men bara åtta stycken som tur var var jag nummer sju i kön.. så nu är den tagen..

Och i dag är ja hemma från jobbet, armen känns som en stor klump o jag har ont i huvet o förmodligen lite feber ( har dock ej kollats upp).. det är tråkigt o vara hemma och i dag ska smurfen åka o träna o sen till en vän o kolla på hocky... men men.. tvn är en fin vän=)

annars mår jag fint=) ja är nöjd..

pussy o nöffy

men dom är ju söta=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0