veckan

Det är redan torsdag och vad har hänt i mitt liv?!

Har jobbat kväll denna vecka så i dag jobbar jag min sita dag för denna veckan dock ska ja inen sväng till jobbet i mån men det är ju bara en stund=)
Har missat en massa bra tv-program men men  och inte kunnat prata med min smurf så mycket=( men man kan behöva sakna varandra lite med!!

Har däremot hunnit med kusarna med anna så det är ju bra, jag har äbven haft namnsdag och fått en överraskning det värmer i hjärtat över att nån tänkte på mej=) tack tack.

Nu sitter jag borta i min gamla lgh med simon vi ska snart ta oss en promenad nu och vara lite huttiga=)
Har även försökt skriva ett mail på engelska vilket inte var så lätt( hoppas dom fattar)

I helgen blir det tjejkväll i mån och lite fest och lördag lugnt o stilla måste åka ut på landet och hämta post o säja hej!!!

i mån blir det massage med gött för mej hahha pussy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0