hallo

Nu var det ett tag sen jag var här o kladdade=)
Har dock inte mest att säga om the life, förutom att jag mår toppen!!

Helgen har innehållit en massa shopping på ullared med sofie o emilia, födelsedagsfest för Anna <3 med bowling, käk och fest=)

Söndagen tillbringades hemma, hade lovat mammi o gå e kort promenad (trodde jag) men den var bara på 1, 4 mil. Lagom när man är lite halvt bakis och det ösregnar.. men ja gjorde det, fast med vis klagan!!

Har i dag invigt min nya cykelhjälm, var tvungen att ha stöd när ja gick över vägen.. fattar inte varför det är så himla pinsamt med hjälm?!

I kväll blir det kalas för becca och tv-titande med the big eyes eftersom desperata börjar i dag yeahhh..

ja börjar bli vuxen, ja blir lite nervös. Det blir ett stort steg men det gäller o vara helt osjälvisk=)

puss o hej



födelsedags barnet=)



haha

lite dragen??


Kommentarer
Postat av: anna

usch ja brukar bjuda på bilder, men denna e INTE ok!!usch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-10 @ 10:15:15
URL: http://astenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0