lördag

Jag o sofie avslutade kvällen i går med ett parti lussen, ja ville mest berätta att jag vann=) Min lus blev fin.

Idag har det varit fullt ös, klockan halv elva hämtae jag en halvbakis Sofia sen for vi ut till hennes föräldrarhem i Älgaryd!!
Där blev det först fika, jättegod hallonpaj med glass och en bulle. Fick en se kråkklor som inte var helt trevliga så nu har man sett det.

Bakom deras lada hängde även ett vildsvinshuvud o trivdes, det var så där men men!!

Sen efter lite problem med för tight hjälm så drog vi ( ja o mickes tjej) i väg på fyrhjulingen och micke o sofia körde cross. HImla trevligt men den var lite svårkörd i viss terräng... Efter en bit bytte vi så sofie körde men vi kom rätt in i ett träd för hon glömde bromsa, efter det kände jag en illamånende känsla sprida sej, när hon drog på järnet och skogen var nära=/
Men vi överlevde sen körde jag hem i lugn takt tyckte vissa hahah

Sen blev det god middag o sen drog vi vidare till olsbo till mina päron för lite kaffe o mys=)

Smurfen festar till det i dag o han snålar inte!! Jag sak vara städad kan man minst säga eftersom jag har tvättid nu till klockan elva=/

i mån blir det jobb på vip..

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0