torsdag

Det är helt ok o jobba kväll fast de är tråkigt att inte gå upp tillsammans eller gå o lägga sej =( och att inte kunna följa min favorit program.. kommer ha mycket att göra på söndag!!!

Idag kom ja upp i vettig tid, sen gick jag till atlantis för att vara med tille o albin på babysim, så himla mysigt bebisarna trivdes gott i vattnet.. måste ju träna för snart är det kanske jag som står där=) haha

Efter det gick ja hemåt o slank in en snabbis på solariet som var extra billigt i dag.. me like! Men ja tyckte inte att det syns något hmm..

Har även pratat me snippan i dag o det känns som det ordnar sej med resan, fast den blir nog inte riktigt som jag har tänkt.. men men och man vet vilka man inte ska trivas för mycket med i fortsättningen!!! dra röva så att säga!!!

Kankse bara blir en månad nu men det är bättre än inget..

Snart ska ja dra till jobbet och i dagkommer nöten o jobba också yess!!

ha en trivsam tid puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0