ännu en dag i mitt liv..

Sov lite konstigt i natt, tyckte jag såg en naken man. Kan hända?!

Hanna har inte tillfriskant än men det gick bra med två duktiga montico jobbare=) Så jag är nöjd, så då är alla andra nöjda med!

Efter jobbet cyklade jag hem o fixade en massa tillät mej att ta en 17 minuters powernapp, innan jag tog mitt gyllene åk upp till stallet. Där möte jag upp heidi plus barn , sen drog hon o ja fick en kvar med mej=)

Skulle ha fått kolla när hon red i dag , men självklart skulle dom rida ut  i dag o inga päron fick föjla med! Så jag tog mej en liten promenad i mina gamla trakter på dalvik=)

Sen kom dom tillbaka så jag skjutasde hem det lilla livet.=)

Har nu kollat på idol, diskat och ringt massa samtal inför resan=) känns bra.. men en liten oro inför allt har jag ushh..

nu fick jag ett upppiggande samtal, han gör mej glad=)

nu ska jag snart nanna kudde=)



Sötet ja ska träffa på klubben på torsdag=)

Kommentarer
Postat av: Sofie OC

men......uppdatera då!!!! Puss

2009-09-29 @ 19:01:44
Postat av: therese

åååå min små älsklingar=) vilken underbart fin bild. sötisar...

2009-10-14 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0