.....

Idag har jag inte gjort många knop (knopp?) jobbet gick bra, hade möte i dag så då går det lite snabbare.. åt för många kakor bara men så är det nästan jämt!!

Efter jobet cyklade jag hem på min racer cykel. Skulle egentligen bara bytt kläder, men då rann all energi av mej så jag var tvungen att ta en powernapp på en timme=) men det var gött sov som en spädis.
Gick sen till bilen, då åkte gammelsmurfen förbi , vet inte om han tyckte att jag såg ut som en skrutt eller om han hade glömt glojärnen hemma eftersom han inte ville låtsas om mej haha??


Har nu varit ute med kusarna och fixat. brrraaaa...

Komhem nu och jag ska nu äta en macka som jag köpte i affen mycket god ser den ut , med massa frön och allt=)

ensam i natt, konstigt men det kan behövas..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0