fredag vs lördag

Sitter i min ensamt ( vilket i bland kan behövas) och lyssnar lite på rihannas nya, så himla fin låt tack Anna!

Håller på att tvätta med, det går enligt planerna kan jag meddela.

I går var det jobb med blandat humör, halvkändisen var hos oss o jobbade han kunde dock inte avslöja sin nya roll. Blir ju nyfiken i en strut som vanligt..

Kvällen tillbrinades med GS vi var åt en ljuvlig räkmacka på tabergs topp mysigt värre och sitta där när det blåste och regnade utanför!
Sen tittade vi förbi Tille och Andreas och lille söt Albin som är helt ny! Så himla mysigt, höll han och förundrades över hur liten man kan va.. fanastikt..

Sen fick jag ha mitt första möte med Ben o Jerry glasstill fimen fight club. Hade lite för höga förväntningar på glassen tror jag, men blev dock glatt överraskad av filmen som av mej fick tre humlor!

Idag har jag hjälp GS med blomminköp oc annat don. Som tack fick jag lite hallonsaft hahah

i kväll blir det mys med soffan trevligt. Ska kolla in spindeln som kan vara den största vi har sett live.. ushhh

puss o kram



dom vill kanske oxå smaka på saften=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0