tomt

Igår va jag i föräldrarhemmet i olsbo city=) mös mest runt men gjorde ändå en massa nytta, tvättade bilen, kollade massa internet, var ute o gick och kollade klart på mia o klara!

Annars var det mest lugnt.

Stod och kollade mej själv i spegeln i hissen upp innan, kom på att ja nästan inte känner igen mej själv utan min fläck!! haha men de blev ju bättre eller?

Träffade en granne som hade brytit svanskotan på två ställen och hade fått sitta på en badring för att stå ut med smärtan, men hon hade nu kunnat övergå till en vanlig kudde. stackarn..

Såg även en massa fåglar som alla såg ut att vara gravida men dom frös nog bara kom jag på sen=) jättesöta funderara på att börja mata dom med bröd men då kanske de kommer en hel flock till och bajsar på min cykel..

Nu väntar jag på Anna för vi ska åka o rida..

hopp o hej

Fint va??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0