uppdate

Eftersom ja helt enkelt inte har haft tid att skriva här så tar jag o berättar kort:


* fredag

* lön o kärleks fredag=)

*Va på massage och köpte en skitdyr jucie (290kr) för att jag inte kan säga nej!!

*Storhandlade med Fina hon blippade så hon var nöjd. Köpte 1 kg godis, fast jag typ bara tre bitar!

*Tillbringade kvällen med fina, god mat , godis och film. Fick även finbesök=)

*Somnade tidigt....

 

*Lördag

*Var uppe med tuppen, var på torget med emilia och a6 och stan stim stim!!

* Köpte nya skor, en halsduk och gardiner=)

*försökte sätta upp en lampa blev sur och klippte lite i den, fick hjälp och då var den för liten!

*Fikade med Jennie.

*Var på födelsdagdfest hos Nöten! Fick en ny bundis som hängde på mej ut==(=)

*Fick höra att ja såg ut att vara 89:a tackar o bugar!

*Åt pommes o smältost i någons säng haha


*Söndag

*
Bakis fast bara lite.

*var i olsbo  o hängde lite.

* Åt hamburgare

*Kramade en vän med brustet hjärta.

*Måndag

*red

*var i gbg med anna o mickan, mickan köpte bil!

*Jag somnade för sent

 

I dag

Jag var som en död när jag kom hem från jobbet, men tog mej samman var o fyllde i min tatuering och sen tog jag en sanbbvisit hos smurfen.

Sen kom  Anna och vi tog en powerwalk vid vätterstranden, känner mej helt urblåst... nu ska ja sova.

 

pussy

 



Ser jag så illa ut i blondt??


Kommentarer
Postat av: stenis

ja tycker du e fin o blont hår=) men hmmm du e fin i brunt me..kanske lite bättre i mörkt;) hu faaan kunde du köpa dej en juice för 290:- JÖSSES!!! tycker du att du va värd den?? haha!! ;)

2009-09-30 @ 20:45:15
URL: http://astenis.blogg.se/
Postat av: Sofie

En jucie ? Menas en juice man dricker eller va ?

2009-09-30 @ 22:01:14
URL: http://sofiefian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0