fredag

Jaha i dag har mna då varit ledig, börjar ju bli van att bara jobba fyra dagar i veckan fast denna vecka har jag ju inte ens gjort de!

De blev ingen sovmorgon i dag gick upp med tuppen (simon) och tog mej en banan, sen kom heidi o ämtade mej för lite träning ( duktig flicka klapp klapp) var min sista dag som gäst på det gymmet. Funderar starkt på att börja träna där, tycker om stället för det känns inte så stylat.. Alltså precis som jag haha..

I dag testade vi body balance som var typ som yoga fast det har jag ej provat!! Det var lite annorlunda men kul o man kände sej lite fisig i bland i vissa positioner!!

Efter det provade jag även att gå eller vad det nu kallas på en crosstraningsmaskin det var kul.. jag brände 100 kalorier stog det!

Sen åkte jag hem o käkade frulle o sen somnade jagvisst o vaknade vid ett upppss.. Sen har jag försökt mej på att öva inför morgondagens prov.. men det är svårt ju nu kunde jag i allafall smygkika i facit!!!

Eftermiddag spenderades hos familjen lihavaninen(felstavat??) anna bjöd på pizza o där va den träningen förgäves.. sen red vi en runda o jag har nu även lämnat min bil där för lite uppfrächning..

KVällen har tillbringats i sovrummet hmm men dock inte med några snuskiga övningar. Utan jag har suttit o övat på gamla prov o då passade sovalkoven bäst..

nu ska ja snart nanna.. önska mej lycka till för det behövs kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0