hej

har inte haft tid / ork att skriva men nu är det dags igen!!

helgen var bra lördgane innehöll städning av gamla lghn o mat hos smurfs päron mmm.. o allt gick bra=)

På kvällen var det ju hocky som ja kollade på med ett öga o nu är det klart HV är bäst!! Grattis!!

Tillbringade kvällen hos sofie med ronny o ragge medans smurf firade loss...

Söndagen bestod av typ ingenting bara mys var på tabergstopp o hade picknink mysmys=)

I veckan som har gått har jag börjat tränna klappa klapp och ridit o i går var ja o smurf o kollade på när hv hyllades dock var det inte så fint väder men men det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder eller?!

Nu ska ja sanrt i väg o träna igen är lite nervös eftersom ja ska dit själv=/

i morgon blir det att jobba halv dag för sen bär det av till ullared wwwiiieee..

kyss


Kommentarer
Postat av: Tille

VAAA !!! åker du till Tabergstopp utan att ringa mig. Fyyy dig. De visste jag inget om. Glöm ej att kontakta mig n ästa gång. Ni kan ju inte åka till Taberg utan att svänga förbi oss =) =) Pusssi

2010-04-29 @ 20:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0