men tja

Nu sitter jag här framför datotoren o ska försöka varva ner efter dagens jobb!!

Hv vann i dag o då blir man glad för att då är smurfen glad=) Nu tycker jag dom kan vinna i morgon med så är det klappat o klart för finalas!!

Dagen i dag har jga tillbringat hos Anna o gustav och hunden svea och den fina lilla brutta Vega så himla liten men enormt söt! Vi tjatade mest och jag fick hålla Vega lite men hon sov mest, vilket hon inte verkar göra nattetid haha.. SEn blev det lite fruktsallad med grädde=)

Har även fått ett skrevslag kan man säga fick reda på att för att söka in till det programet jag vill gå behövs nu även matte B och självklart finns det inte med i mina betyg fuck fuck... så nu har jga på mej till mitten av juni o läsa in det yipppi NOT!!!

Skulle åkt till stallet i morgon men det blir till att ta reda på hur jga ska gå till väga=(


O smurfen har ont i magen stackarn.. konstigt o de verkar inte släppa heller..

Nu får det räcka sov gott fuckers kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0