mysdag..

I går var jag på bodypump vilket känns av väldigt mycket nu!!! Ushh är helt stel o har allvarliga rörelse problem=( Men tog gjorde det..

Efter jag hade tränat i gr for jag hem till olsbo o trivdes o sen va jag med mammi o pappai i kyrkan!

På kvällen var jag hos Soffan med Maria, Teo tittade även in o trivdes lite han med! VI kollade mystiska koreanskor och pratade mest om tuttar haha DET TUTTAR UPPTAGET!!! hahah
Erik o mackan äger..

Var sen på olles där var det inte överdrivet med folks men det dög gott.. Vi träffade på en sthlms bratt o en sportchef (?) o en division 2 spelare.. hahah

Åkte taxi hem med en taxichafför som hade kört idol erik till sthlm för 5000 kronor en gång!!

nu ska ja drutta.. kyss




jag sebbe o lisette hos fia i fredags!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0