sunday

Ja o solen har faktiskt skinet på mej lite i dag=)

I går skrev jag alltså provet o man kan väl säga att det gick sådär.. Kollade rätta svaren när jag kom hem o såg att jag hade fått 51 av 122 hmm.. nu var det sista gången jag gjorde det! Nu får det bära eller brista som man brukar säga!

Kvällen i går var lugn vi var ute i olsbo o åt lite sen åkte vi hem o kollade på arn o jag somnade inte yess.. Den var bra..

Idag har jag gått en promenix till a6 medans smurfen var på gymmet o tröttade ut sina ben!

Sen blev det olsbo igen för noa har fyllt år, käkade hos mamma o pappi o sen blev det tårta hos noa o dom.

Nu har jag varit i min gamla lgh o rensat lite så jag börjar känna en ljusning=)

Nu blir det arn2 o mys..

Tack baby för du står ut..love

sov gott fuckers kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0