hemma o slö

i går kom vi hem... efter den lilla åkturen med bettan o kale=) fast jag tyckte att det gick väldigt snabbt hem!!! Hur länge sov jag??

väl hemma i går blev det upppackning och visning av allt som köpts för smurfen.. han tyckte hatten var extremt fin haha..
sen åkte vi o handlade o det blev libanes mat=) mums.. smurf slockande av matkoma så jag tog mej en lite promenad 5000 steg.. bra va!! Efter det hyrde vi film det blev sommaren med göran o den va så där..

sen slocknade vi och sov ända till elva i morse=)) oj oj.. va jag trött!!

sen for jag o anna till stallet och tog oss en tur på hästarna väldigt trevligt, regnade i början men sen höll det upp, det har varit mystisk väderlek i dag?! regn, sol och regn..

sen har vi varit på ikea o köpt en ny byrå till hallen med lite fler lådor behöver ju utrymme o lägga saker i=) Den blir asnajs, men dock vägde den 33 kg så tur att man har en stark man=)

efter ikea for vi till hjo o trivdes lite åt jättegod middag på en resturang så nu är vi hemma sen länge o klockan är rätt mycke, för i morgon far ja o s till göteborg för lite love is in the air övernattning=)

kyss




den hatten lever så roligt, det tycker vi blir bögit hatt baby hatt....




i gamla stan med turisthatten=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0