livet rullar på.

ja mitt liv rullar på som vanligt=) o det är man ju tacksam över...

veckan som har gått har innehållit jobb, hästarna och lite träning!!! o massa tv för nu har ju fångarana på fortet börjat igen.. o de är riktigt kul.. är så nervös hade aldrig pallat o vara med.. hahah

men ja tror att ja inte kommer bli tillfrågade inte än på några år=)

ja o mammy har varit o köpt garn till min tröja hon ska sticka till mej.. den blir nog jäätefin kollade hur långt hon hade kommit o på tre dagar har hon stickat 15 cm.. yesss..


nu ska ja glo runt lite här=)

kyss


vill ha =) fast ja har ju redan en stor här hemma=)


Kommentarer
Postat av: tv4

Du verkar cool och snygg, vill du vara med i nästa säsong av Fångarna på fortet?

Ring oss, 08-7020090.

2010-08-26 @ 08:14:47
Postat av: Storsmurfen

Hon kan tyvärr ite var med, jag kan däremot, kan Samuelsson så kan jag.



2010-08-26 @ 08:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0