mån, tis och onsdag=)

Måndag: for till gbg med min älskade, var på universeum o gled runt såg asballa djur tex en jättehaj och massa läskiga ormar... blää.. Klappade även en rocka=) den var sträv!

Sen åt vi gott på vårat bästa texas long horn simon körde på en beltbuster o ja på en ladies.. kan säga att de blev inte billigt.. men tur att jag är de då=)

Tisdag: proppade i oss frukost buffe innan vi begav oss till liseberg ahhhh... började med att åka lisebergsbanan, ville bara att den skulle ta slut och simon gapskrattade sej igenom hela hmm.. sen blev det parisehjulet och jukebox innan vi tog lite lotter. satsade på mitt turnummer 13 ( ingen annan vill ha det) och vann både första o andra pris. Det var en gorilla och en koala.. har fullt nu här hemma=)

sen åkte vi hem och ja powernappade o smurf lagade mat (nöjd) sen åkte ja till stallet o mockade BAJS!!!


Onsdag:idag  började vi med att gå en promenad sen städade jag loss=) halvsprang runt i stan för att hitta ett överkast=) o det gjorde jag blev jättefint=) det börjar arta sej=)

sen kom sofia (gull) o  vi for för att spela minigolf ( sofie o jw med ) men vet ni det kostade 50 kronor för en dag men vem fan spelar en hel dag....???!!! sen började det regna så vi tog det som ett tecken o gjorde det ända rätta vi sket i det!!!

så vi åkte till sofie o lagade flaxande jakob o sen dagens höjdpunkt..

BILBINGO!!! men vi vann inget.. surt men det var väldigt trivsamt dock bara att ja var så himla kissig..

nu ska ja kolla min garderob.. energy ni vet.. eller ectasy???


kyss

skulle kanske ha behövt denna tur hatt??!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0