segast..

i går va de lön wwwiiiee.. pengar på kontot=)

veckan har gått relativt snabbt nu så här i efterhand men så är de väl nästan jämt!!

Igår efter jobbet åkte ja till heidi o va ute o gick med den store vita.. han blev sur när vi skulle vända haha det brukar vara tvärtom!!! sen köpte ja mitt älskade sushi när ja åkte hem som ja o S stress åt fattar inte varför?! men men sen for vi till maxi o handlade.. var typ ingen där konstigt... haha kan det bero på att inte vi har något liv som handlar på en fredags kväll vid halv tio!!!=)

det var massa kö i stan med beror nog på att elmia har lastbils mässa och att det är erotikmässa ( lite nyfiken på just den)

i dag har ja just nu betalt alla räkningar (göTT) så nu har ja betalt av hela tvn  så nu slipper ja det..


nu ska ja o sofie dra till stan o kolla läget lite kankse hitta en present till lilla matilde som snart ska bli syndfri!!


i kväll blir det trivsel me S kompisar!!

denna tröja är de mammy stickar till mej tjusig!!

 

 

liten frukost =)

 

kyss..

 

OBS!!!

angående fångarna på fortet kan ja tänka mej att va med ( eftersom ja är just cool o snygg) men jag kan lösa gåtorna klappat o klart??!!


Kommentarer
Postat av: Monika

Hejje! Tack för i lördags, skitkul!! Det måste vi göra om! Jag skrev oxå om det innan, men jag är så larvig för jag använder bara första bokstäverna i folks namn, haha! Om man skriver era så här: S&M så blir det nå´n sexleksförkortning. ;-) Ha det gott!

2010-08-30 @ 09:36:31
URL: http://monnetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0