apor!!!

i dag har vi varit o kollat pa apor guu jag vill ta med alla hem!! Ar det ok for dej smurf?? dom kunde rakna , cykla o simma o ta ner kokosnotter sa himla balla..
Fast den lilla jag holl i ville bita mej i handen.. och en stor bet niklas lite!!

Nu har vi precis kakat pa en exlusiv resturant=)  najs sa nu ar jag matt men sa himla kissig!!!

i morgon blir det stranden hela dagen lang maste steka nu medans man kan.. pa lordag tankte vi aka ut o kolla pa nagra oar!!

 nu dra jag sanrt kyss o hej speciellt till storgrodan!!

karlek<3



me like!!!



sa sota i hop o lika!!


han bet mej lite!!!

Kommentarer
Postat av: Storsmurfen

Rolig apa som har på sig keps på bilderna!



Kyss

2010-02-12 @ 07:15:34
Postat av: stenis

tycker allt de ser lite läskiga ut!!!men pressa på i solen medans du kan ;) kyss

2010-02-15 @ 18:22:09
Postat av: Nyfis

Åhh så himla skönt att vara i värmen.! Göööttt. Har ny bloggis btw. Hoppas allt är bra. Puss

2010-02-17 @ 18:55:03
URL: http://nyfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0