nu av i har!!

landade i bangkok i tisdags morse, da ni alla lag o sussade=) det gick bra att flyga for utom en jobbig ryss som fladdrade omkring o gapade.. men vi hade egen tv pa sattet framfor sa jag kollade pa michel jackson filmen som var sa dar!! men det fick tiden att ga lite i allafall..

Tror att jag har fatt eventuelt en liten propp i benet for dom var helt stumma aven om jag hade stodstrumpor ( tack sofia) men det borjar kannas battre nu..
 Sen tog vi en taxi som korde som fan sa jag trodde att vi skulle do innan vi ans fick se stan.. men vi klarade det.

Bangkok ar vad vi har sett mest ruttet o trangt o luktar skrap och ar smoggit.. men vi ska fara vidare i morgon till koh pangang vi ksa ta oss dit med buss over natten sen blir det paradis for oss.. o va jag ska sola...

Idag har vi varit pa elefant o krokodil show, det var kul  vi red aven elefant.. o jag matade dom med banan och blev lite smekt pa mitt ben haha..


nu ska vi snart dra upp pa rummet o ta det vackert klockan ar ju halv tio har!!!


saknar er alla..

o smurf ta hand om barn o dej sjalv kyss extra mycket till dej<3



Kommentarer
Postat av: Gammelsmurfen

Fan va gött att ni har det bra.



puss o hångel till dig.

2010-01-20 @ 15:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0