sammanfattning






jaha detta har hänt det senaste...

Blev sjuk efter min övernattning hos sofie ( ska vi skylla på Flisan) så ja blev hemma måndag o tisdag.. Onsdagen var man ända ledig så det var passande skulle åkte till stallet men ja var väck..
Träffade i stället snippan o sa hej till hans föräldrar! Nu vet vi fortfarande inte mycket kring resan men har dock hittat en bra karta.. gött

Torsdagen var det dags att ta väck håret.. så jag åkte hem till mamma o pappa och togen promenad o umgicks lite.. Sen kom annika åkandes på sin spark med rakapparaten i högsta hugg... Sen gjordes DET ( dock ej det fula vore lite konstigt!!) Så nu är man rakade även på huvudet.. men det blev inte så farligt det är 1 cm.. så om tre år är det väl långt igen hahha

Kvällen tillbringades i boet med tjejligan, vi åt pastasallad o kladdkaka som jag hade gjort själv!!! DUKTIG! Tror att dom börjar beundra mej eftersom jag nu har blivit så huslig... Sen firade vi Emilia lite eftersom hon nu för tiden inte vill ha kalas?!=)

Fredag var en fixar dag alina kom på besök o lämnade väskan som jag sak få låna på resan.. Sen var jag på jobbet en sväng o visade upp den eler jag menar mej!
På kvällen var det trivsel hos mickan med anna o lisa mycke trevligt...

I lördags gick vi upp tidigt för att knalla ner till tåget mot gbg, det var kallt på tåget så en tå typ förfrös. Väl framme i gbg frös vi lite till tills vi hittade hotellt!! mycket najs..

Sen var det stan själva o sen liten lunch med johanna o figge. HIttade bara en tröja ( randig) o en grej till albin, ett par skor och ännu en grej till albin!!
På kvällen drack vi och åt gott.. på ett asmysigt köttställle=) Sen gick vi till hotellt o kanske kanske inte gjorde vi det fula?!

Söndag hemfärd med johanna o figge tack tack på kvällen soffläge..

Ny vecka på jobbet och min sista innan avfärd!! känns konstigt men det ska nog gå bra.. det har varit fullt upp på kvllarna nu. Hästarna, fika med anna o sofia, hästarna, allmäna fixningar, ansiktsbehandling ( AJ) och  nnu är ja hos sofie med emilia o myser..

så nu får det vara nog  KYSS KYSS





här åker det av...



rakad o klar med albin



gulle o jag KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0