raining

jaha nu har väl den svenska sommaren kommit haha=) Men regnet behövs det med ju!

pink var very najs, Good charlotte takida var förband och sen var det för mycket väntan sen kom hon.. gu va ball hon är=)
Efter konserten drog vi till ett ställe som heter nivå där drack jag i fatt mej o sen va det all in=)

Billy i från good charlotte var där fota fota=) kan säga att det vra lite kändisspotting för min del=)

vaknade upp som en dö sill, men det var bara att ta atga i sitt liv o pallra sej upp..

kom med tåget hem gött.. o fick krama min smurf=)

i går kväll var det 30 års fest för figge dock kunde inte smurf komma med.. (magont) så jag var bara där en sväng o sa hej o grattis=)

nu laddar vi för en föräldrar dag =)

ha de gött

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0