tjoho

2 dagar till semester känns göttt...

Iveckan o helgen som har gått har jag jobbat hårt, slöstat pengar, klippt mej, svettats, varit full, sovit ( stor hobby) ridit och bara allmänt glidit omkring.. fint döö..

Nu sitter jag o funderar starkt på att slå till på en ipod eftersom jag inte hittar min sladd till mp3 och dom låterna hörde jag några hundra gånger under min thailands vistelse.. Jag tror jag är mogen nu ipod here i come=)

JA jag är lite efter i utvecklingen hahah..

i morgon ska ja för första gången förlänga min naglar gu va snyggt det kommer bli=)

nu är det bara att kämpa sen väntar semester med egypten, sol, bad ,gbg och stlm=)

kysss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0