update=)

Är nu innne  på min andra vecka på semestern... gu va det går snabbt när man är ledig=/ har haft en underbar vecka med min älskade i egypten , vi badade o snorklade och allmänt trivdes runt blev en o en annan öl kan man säga=)

Red även kamel som hette dockor alban hahah det är inte många som har ridit dr alban=)






Nu sitter jag i linns lgh i gbg o myser  lite... kom hit i går o tillbringade mestadelen av kvällen på linns balle med vin och för mycke röka!!

i dag blir det stan som gäller för hela slanten guuu va kul och sen blir det väl lite chill i kväll kanske en liten godisbit till det haha..

har ju även använt min fräsiga ipod i dag eftersom det finns stegräknare i den har vi gått en promenad på en timme o det blev lite över 6000 steg wiieehooo..


lite update..

ska lägga in bilder om ett tag kysss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0