chockad....

dagen i dag har varit bra, var o fikade med albin o tille i solskenet på waynes !
Jag tog en smootie o en macka , skulle ju tille även ha gjort nu så här i efterhand hon beställde en sallad ( 80 SPÄNN?!) o sen mådde hon dåligt när hon kom hem ushh vi skyller allt på den..

Mina nycklar tapdes ju bort för typ lite mer än en månad sen o i dag it s my lucky day så va jag o kollade hos polisen o då bara hänger dom där o glittrar i montern YEEESSSS o vilken vänlig själ som har orkat lämna in dom TACK !!!

sen resten av dagen bla bla bla inte mest..


Men nu chocken jag o sara cyklar hem från jobbet i mörkret..

då plötsligt så märker vi att det flyger en fladdermus lite över oss inget emd det Sara tycker att dom är läskiga och jag tycker att nää dom är så söta TILLS!!!! den helt plötsligt kommer rakt i mot mej och flyger in i mej typ i min mage HALLOOO vad gäller det?!  vi skrek och ja cyklade som en galning...
Vad ville den skrämma mej, amma eller såg den mej inte whats up????!!!!!!

NU har jag ångrat mej dom är inte så söta längre!!!



inte ok inte ok!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Smurfen

Fladder är väl ändå sör fortfarande?

2010-06-17 @ 11:32:21
Postat av: smurf igen

Söt menar jag givetvis...

2010-06-17 @ 11:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0