love friday

ja den har precis börjat ju=)

har just jobbat klart för denna veckan o det har ju gått som smorttttt...

Idag har ja varit o ridit moon i värmen blev jagad av massa blinnigar ushhh..försvinn så det blev en ridtur med en massa viftande ja på armarna o han på sitt huvud!

JObbet betod av det vanliga alltså JOBB hahha men i dag har ja o sara även diskuterat musar väldigt roligt ämne jag undrar om man kan äta möss typ muskött, tänk vilka små bitar det skulle bli=)

Bästa av allt jag vill beställa ett musbröst ja dör det låter ju as kul=)

vägen hem gick väldigt snabbt ja hukade mej mest hela tiden medans sara kollade o hon såg en massa fladdermöss vad vill ni?! men i dag slapp jag en attack för jag hade sara som skydd hahaha..

men hon va nära att cykla ner en padda, men hon märkte det inte äns=/

i helgen ska vi bort det blir trivsel med emma o mackan med familj, lördag barndop o sen övernattning i tält o på söndag är vi back in town igen.

nu måste jag sova, ska träna klockan halv åtta i morgon yesss..


söt=)


Kommentarer
Postat av: Sara

hhahaahhahah! en musfilé tack! eller frasse musvakt. ordet mus är ganska kul. tur att det inte blev en attak idag iaf... vu blev skonade från det idag :)

2010-06-18 @ 01:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0