skör söndag..

de blev rätt hårt i går. men det var himla kul=) dock var det väldigt mycket folk ute fattar inte varför??

Hade trevlig förfest hos anna, de blev galet o anna s blev inlåst på toan men kom senare ut efter lite panik hihi.. förlåt men nu i efter hand är de himla kul=)

Skulle gått till karlssons men de var ingen ide för dom släppe inte in några.. fuck. så det blev olles!

Idag har jag varit med anna hos hästarna, sen har jag käkat massa makaroner med gräddsås mumma=) Sen har jag sovit!!

Nu har vi ätit grillat o snart blir de väl soffan o där kommer jag väl också somna..

Denna vecka är det kvällsjobb, så jag hoppas på fint väder nu=)

kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0